בשורה מרה התקבלה הערב (רביעי) מבית חולים השרון בעיר.
גבר בן 37 שחלה בקורונה נפטר לאחר שהיה מונשם כשבוע.
בכך עולה מניין המתים מהמחלה בישראל ל-61.
הבוקר דיווחנו על קורבן נוסף שגבתה המחלה - גבר בן 80 אשר אושפז גם הוא בבית חולים השרון ונפטר הלילה.

 

מבית החולים נמסר:

"לצערנו בבית חולים השרון נפטר גבר בן 37 שהיה מונשם כשבוע וסבל ממחלות רקע קשות

משתתפים בצער המשפחה"