בית חולים השרון הודיע הבוקר (שלישי) כי גבר בן 80 אשר אושפז בבית חולים נפטר ממחלת הקורונה.
בכך עלה מניין המתים בישראל מקורונה ל-59.
מספר החולים עלה ליותר מ-9,000 אנשים חולים.

מבית החולים נמסר:  ''לצערנו בבית חולים השרון נפטר גבר בן 80 שהיה מונשם מספר שבועות וסבל ממחלות רקע.

משתתפים בצער המשפחה.''

אתמול דיווחנו על חולה נוסף המאושפז בבית חולים השרון שנמצא במצב קריטי.