בית חולים השרון הודיע הבוקר (שלישי) כי גבר בן 80 אשר אושפז בבית חולים נפטר ממחלת הקורונה.
בכך עלה מניין המתים בישראל מקורונה ל-59.
מספר החולים עלה ליותר מ-9,000 אנשים חולים.
מבית החולים נמסר: ''לצערנו בבית חולים השרון נפטר גבר בן 80 שהיה מונשם מספר שבועות וסבל ממחלות רקע.
משתתפים בצער המשפחה.''
אתמול דיווחנו על חולה נוסף המאושפז בבית חולים השרון שנמצא במצב קריטי.