גבר בן 91 נפטר בבית חולים השרון בפתח תקווה מנגיף הקורונה.

לפי הודעת בית החולים הגבר סבל ממחלות רקע קשות. 
זהו החולה השני שנפטר מקורונה בבית חולים השרון.

מבית החולים נמסר: "לצערנו בבית חולים השרון נפטר הערב גבר בן 91 שסבל ממחלות רקע קשות. אנו משתתפים בצער המשפחה."

מספר הנדבקים בישראל עומד היום (שישי) על 6,857. מתוכם 108 במצב קשה ו-126 במצב בינוני.
 37 בני אדם נפטרו מהמחלה.