בהתאם להוראת הרבנים הראשיים לישראל ורב העיר פ"ת, לא יתקיים השנה ביעור חמץ מרכזי ולא יוצבו חביות ומכולות. ניתן לעשות זאת  בדרכים אחרות כמו ע"י השלכה לאסלה.

רב העיר מיכה הלוי, פרסם הנחיות לביעור חמץ בשעת הסגר וכן על סיום המסכת בתענית בכורות. זאת כדי לשמור על בריאות הציבור לאור הנחיות משרד הבריאות ובהמשך לביטול מרכזי הביעור ברחבי העיר. 

על פי ההנחיות, פינוי החמץ מהבתים לפחי האשפה ייעשה עד יום שלישי הבא, על מנת שהעירייה תפנה אותם עד שעת ביעור חמץ ביום ד' 11:23.

באשר לביעור החמץ, הרב מיכה הלוי מציין במכתבו כי "לנוהגים לשים פרורי חמץ לצורך בדיקת חמץ, אין צורך השנה ואין בזה ברכה לבטלה." 

רב העיר מציין כי  "יש להשליך לבית הכיסא וכך מקיים מצוות ביעור חמץ".