בשיחה שנערכה בין שר הבריאות יעקב ליצמן לשר הפנים אריה דרעי, סוכם כי משרד הבריאות יעביר את פרטי חולי הקורונה וכן את פרטי המבודדים, למשרד הפנים, ומשם יועברו הנתונים לכלל הרשויות, תוך חיסיון מידע ושמירה על צנעת הפרט.

המידע יועבר במטרה לאפשר לרשויות ליישם את תפקידיהן בסיוע במציאת פתרונות למבודדי בית בתחומן שלא יכולים לקיים את תנאי הבידוד בביתם, איתור אנשים שנחשפו לחולים שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת, והושטת סיוע לחולים ולמבודדים הזקוקים לסיוע.