הבוקר (שני) דיווחנו על השריפה הקטלנית ברחוב הדרור שבעיר שבה נספתה תושבת העיר בת 70.

בעקבות השריפה ותוצאותיה הטרגיות,הוקם צח"מ מטעם שירותי הכבאות ונמצא הגורם לפרוץ השריפה אשר נגרמה מכלי עישון -סיגריה.

שירותי הכבאות שבים וקוראים לאזרחים בכלל ולקשישים ומוגבלים בפרט להתקין גלאי עשן עצמאי בבתים זהו אמצעי מציל חיים.

צילום: דוברות הצלה פתח תקווה