במחלקה האורולוגית בבית חולים בילינסון מאושפזת מטופלת סיעודית בת 82 שלאחר ניתוח אובחנה כחולת קורונה.
ככל הנראה, החולה נדבקה ממבקריה .
לאור זאת, 30 אנשי צוות נכנסו לבידוד ועברו בדיקה, במידה וימצא שלא נדבקו יחזרו לעבודה .
המחלקה נסגרה לסוף השבוע ופועלת באופן מצומצם עם צוות שאינו נחשף.