במחלקה האורולוגית בבית חולים בילינסון מאושפזת מטופלת  סיעודית בת 82 שלאחר ניתוח אובחנה כחולת קורונה.
 ככל הנראה, החולה נדבקה ממבקריה .

לאור זאת, 30 אנשי צוות נכנסו לבידוד ועברו בדיקה, במידה וימצא  שלא נדבקו יחזרו לעבודה .

המחלקה נסגרה לסוף השבוע ופועלת באופן מצומצם עם צוות שאינו נחשף.