המרכז הרפואי רבין הודיע היום (חמישי) כי אחות בחדר ניתוח בבית החולים בילינסון  נדבקה בנגיף קורונה מאדם ששהה מחוץ לכתלי בית החולים. 21 אנשי צוות נשלחו לבידוד.

מבית חולים בילינסון נמסר: "אחות חדר ניתוח בבילינסון ששהתה בביתה עקב מחלה, נבדקה כשחזרה לעבודה בבית חולים.

נמצא  שנדבקה בקורונה ממקור חיצוני לבית חולים.

מאחר שהייתה בביתה ברוב הימים, מעגל החשיפה נמוך ו- 21 אנשי צוות ממערך חדרי הניתוח נשלח לבידוד עד יום שלישי.