תושבים בשכונת גני הדר בעיר התארגנו לתפילה העולה בקנה אחד עם הנחיות משרד הבריאות שלפיהם התפילה בבתי הכנסת אסורה ובעקבות זאת בתי הכנסת נסגרו.

התושבים יצאו להקשיב לתפילה היוצאת מהרמקול.

בעבר היו תושבים שהתלוננו על הרעש, כיום נראה שיגלו התחשבות.
 נעקוב אחר ההתפתחויות.