משטרת כפר קאסם במסע הסברה בעיר לבעלי בתי עסק למניעת התפשטות נגיף הקורונה במסגרת ההנחיות החדשות וצו בריאות העם

השבוע יצאו קציני התחנה למסע הסברה ברחבי העיר כפר קאסם, מסע הסברה אחד מיני רבים שאותו הם מבצעים מאז התפשטות נגיף הקורונה בארץ. במהלך היום עברו השוטרים מבית עסק אחד למשנהו ברחבי העיר, גם זו העתיקה והסבירו לבעלי בתי העסק את ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ואת צו בריאות העם (נגיף הקורונה החדש) (בידוד בית והוראות שונות) (הוראת השעה) (תיקון מס' 9), התש"ף 2020.

כמעט בכל בתי העסק בהם ביקרו השוטרים הם מצאו כי בעלי בתי העסק מילאו אחר ההנחיות של משרד הבריאות ועמדו בהן. לא מעט מהם אף תלו שלטים בכניסה לבית העסק שלהם תוך שהם מסבירים לציבור מה מותר ומה אסור לאור צו הבריאות שהוציא משרד הבריאות.

משטרת ישראל קוראת לכל בעלי בתי העסק להקפיד ולשמור על מילוי הוראות צו הבריאות בסוגיית הקורונה והכל על מנת לשמור על בריאות הציבור ומניעת התפשטות המגיפה בעיר כפר קאסם בפרט ובמדינה בכלל. אי קיומן של ההוראות משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד המשך אכיפת החוק ושמירת הסדר בישראל, נמשיך לפעול לאכיפת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, במרחב הציבורי, בבתי העסקים ובכל מקום אחר.