שמועות שהופצו בווטסאפ על עובד מעצר בפתח תקווה שחולה בקורונה ואנשי צוות שנדבקו.
בשירות בתי הסוהר מיהרו להבהיר כי המידע אינו נכון ואין כלואים החולים בקורונה.
"עובד בבית מעצר פ״ת שביקר במקום לאחרונה לפני כשבוע, אובחן במהלך הלילה (19.03.20) כחולה קורונה.
עם קבלת המידע נסגר בית המעצר לתנועות והשוהים בו: 6 עצורים ו-5 אנשי סגל בינהם רופא אזרחי, נכנסו לבידוד.
נערכת חקירה אפידמיולגית ע״י גורמי הרפואה בשב״ס ומשרד הבריאות."
דוברות שב"ס:
בניגוד לדיווחים מפרסומים זרים, אין בבית סוהר 'מגידו' או בשב"ס בכלל כלואים החולים בנגיף הקורונה.
בבית סוהר 'מגידו' בודדו 4 עצורים ללא תסמינים ועפ״י הנחיות משרד הבריאות, לאחר שעלה חשד שנבדק שהם באו במגע לפני כשבוע עם חולה.