במהלך השבת הועברו למחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה בבית חולים השרון - מרכז רפואי רבין, 3 חולים ביניהם זוג מעל גיל 80.
2 מהם במצב בינוני.
מצבם של שאר החולים במחלקה הוא קל, סך הכל מאושפזים במחלקה - 21 חולים.
המחלקה מיועדת לקלוט עד 38 חולים.
סך הכל מאושפזים במחלקה - 21 חולים. המחלקה מיועדת לקלוט עד 38 חולים.
פורסם בתאריך: 15/03/2020 10:34