במהלך השבת הועברו למחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה בבית חולים השרון - מרכז רפואי רבין,  3 חולים ביניהם זוג מעל גיל 80.

 2 מהם במצב בינוני.

מצבם של שאר החולים במחלקה הוא קל, סך הכל מאושפזים במחלקה -  21 חולים.

המחלקה מיועדת לקלוט עד 38 חולים.