שני חולים במצב קל נקלטו הבוקר (רביעי) בבית חולים השרון במרכז רפואי רבין, במחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה.
מדובר בחולים צעירים, אחד מהחולים בן 23 והשניה צעירה בת 33.
שניהם חזרו מחו"ל לאחרונה.
שני החולים האלו מצטרפים לשני חולים שנקלטו אתמול ולארבעה שהיו כבר מאושפזים במחלקה.