לרגל חופשת פורים והחג החליט ראש העיר לאשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר בימים שלישי ורביעי (10-11/3), לרבות במרכז העיר ובאזורי התעשייה.

ראש העיר רמי גרינברג "במהלך החג נאפשר חניה חינם בכל רחבי העיר במטרה להקל על החוגגים באירועים השונים המתקיימים בעיר, וכן לקדם את תנועת הקונים במרכז העיר ולסייע לעסקים. חג שמח לכולם ".

יש לציין כי בריונות חניה תיאכף, וכל החונה שלא עפ"י חוק - ייקנס.


צילום: דף פייסבוק ראש העיר