אמש (מוצ"ש), בסביבות השעה חצות פרצה שריפה בחדר אשפה של בניין באם המושבות הותיקה. עשן כבד היתמר לקומות הגבוהות של הבניין.

השריפה כובתה ע"י מספר דיירים (בעזרת צינור הכיבוי של הבניין). 
הדיירים דיווחו למשטרה לאחר הכיבוי.

בזמן שהלהבות השתוללו בחדר האשפה, נשמעו במקום הדי נפצים.

הדיירים חושדים בבני נוער שזרקו נפצים וכתוצאה מכך פרצה השריפה. 

חשד הדיירים נובע בין היתר מכך שאחת מהדיירות ראתה באותו שבוע בשכונה סמוכה נער מטיל נפץ לתור פח אשפה.