לראשונה הוכנס ספר תורה לבית הכנסת בתחנה אזורית של כיבוי אש בפתח תקווה.
בשבוע שעבר נתרם ספר תורה בטקס מרשים באולמי אווניו לזכר רס"ל גל קלדרון ז"ל לוחם אש מהתחנה אשר נפטר לפני כשנה באופן פתאומי.
משפחתו של גל השאילה את ספר התורה לתחנת הכיבוי כדי להנציח אותו ואתמול (ראשון) הספר הוכנס לבית הכנסת בטקס מרגש ובתהלוכה ברחובות הסמוכים לתחנה.
בטקס נכחו: משפחתו של גל ז"ל, מפקד המחוז וסגנו, רב הכבאות והרב הראשי של פתח תקווה ועוד עשרות לוחמי אש ומכרים של המשפחה,את הטקס איבטחה משטרת ישראל ומתנדבי איחוד הצלה.