אלון וולקוביצקי, בן 47, עורך דין מפתח תקווה, נכנס אתמול (מוצאי שבת) לבית האח הגדול.

וולקובציקי נכנס במסגרת כניסה שנייה של דיירים לתכנית.

וולקוביצקי הוא דמות מוכרת בעיר, בזכות ניהול פעילות בקבוצות ווטסאפ בעיר, פעילות שבה הוא מכנה את עצמו - "המבזקן" ובזכות פעילותו הפוליטית לטובת ראש הממשלה ומפלגת הליכוד.

בדף הפייסבוק של האח הגדול נכתב: "הכירו את אלון וולקוביצקי, בן 47 מפתח תקווה, עורך דין פלילי. רווק כבר עשרים שנה וצמוד לכלבתו צ'יינה שהיא אהבתו הגדולה. מקווה להגיע לתוכנית ואולי לכבוש את לבה של חגית. אלון פעיל פוליטית, פטריוט שמעולם לא ביקר בחו"ל כי אין יפה כמו ארץ ישראל."

נעקוב ושיהיה בהצלחה!