חובשי מד"א - מתנדבי 'הצלה פתח תקוווה' הוזעקו לרחוב זבוטינסקי עקה דיווח על מספר נפגעים מגז מדמיע שהותז לתוך אוטובוס, ככל הנראה במהלך קטטה.

החובשים יחד עם צוותי מד"א העניקו טיפול למספר נפגעים באורח קל, ומתוכם 2 נפגעים פונו להמשך טיפול בבית החולים.

חובשים בכירים במד"א - הצלה פתח תקווה חזקי רפאלוביץ ונפתלי רובינשטיין הוסיפו:  "הנפגעים סבלו בעיקר מצריבה בעיניים ומעט קושי בנשימה, הם סיפרו כי רוכב אופנוע התיז את הגז לתוך האוטובוס ונמלט. הענקנו להם סיוע וטיפול ראשוני במקום ומתוכם שני נוסעים פונו לבית החולים."