משטרת ישראל איתרה ועצרה חשוד מכפר קאסם שהתפרץ לדירה בעיר וגנב מזוג קשישים טלפון ושעון ולאחר ששרבט את הכינוי שלו על חוברת של נכדיהם של הקשישים. הרכוש אותר והושב לקשישים.
ביום 3.2.20 התקבלה במשטרת ישראל תלונה על התפרצות לדירה בכפר קאסם. בעלת הדירה, קשישה כבת 80, מסרה לחוקרי המשטרה כי חשוד התפרץ לדירתם בשעת לילה, א
כל ושתה ולסיום גנב את הטלפון הנייד של המטפלת של בעלה וכן את השעון של בעלה.
במהלך איסוף הראיות הצליחו חוקרי המשטרה לגלות כי במהלך שהותו של החשוד בדירה, הוא כתב את כינויו על גבי חוברת של אחד הנכדים של הקשישים. במאמץ חקירתי הצליחו השוטרים להתחקות ולזהות את החשוד, בן 25 מכפר קאסם והוא אותר בחלוף יומיים, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך חיפוש שנערך עם מעצרו של החשוד, אותרו הטלפון הנייד של המטפלת וכן שעונו של הקשיש. הרכוש הושב לבעליו.
ביום 6.2.20 בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בפ"ת הוארך מעצרו של החשוד ב-5 ימים ועד היום.