חניון חדש מוקם בימים אלה ברחוב יגנס (שכונת כפר גנים), בצמוד למרכז המסחרי, באזור בו ישנה מצוקת חנייה גדולה.
לאחר העבודות שיכללו ריצוף, תאורה, סימון חניות ועוד, יהיו במקום כ-35 חניות לרווחת תושבי האזור והאורחים.
ראש העיר רמי גרינברג:
"ברחוב יגנס וסביבתו קיימת מצוקת חנייה ואנו איתרנו שטח שניתן להכשיר אותו לטובת חנייה. נמשיך לפעול לרווחת התושבים בכל חלקי העיר ובכל תחומי החיים".