חניון חדש מוקם בימים אלה ברחוב יגנס (שכונת כפר גנים), בצמוד למרכז המסחרי, באזור בו ישנה מצוקת חנייה גדולה.

לאחר העבודות שיכללו ריצוף, תאורה, סימון חניות ועוד, יהיו במקום כ-35 חניות לרווחת תושבי האזור והאורחים.

ראש העיר רמי גרינברג: 

"ברחוב יגנס וסביבתו קיימת מצוקת חנייה ואנו איתרנו שטח שניתן להכשיר אותו לטובת חנייה. נמשיך לפעול לרווחת התושבים בכל חלקי העיר ובכל תחומי החיים".