לאור תלונות על חניה של נהגים בתחנות אוטובוס ועבירות תנועה נוספות המפריעות לכלי הרכב של התחבורה הציבורית, ראש מחלקת תנועה במשטרת פתח תקווה יונתן דינקו שלח הודעה בנושא, לשוטרי תחנת פתח תקווה.

"לאחר בקשות חוזרות מצד אנשי תחנות המשטרה, אגף התנועה הכניס את עבירות חנייה בתחנות אוטובוס וכן עבירות נוספות המהוות הפרעה לתחבורה ציבורית בעבירות מיקוד.

אי לכך ובהתאם לזאת אבקש מכם מקפדים לתדרך שוטרים להגביר אכיפה בעבירות המפריעות לתחבורה ציבורית.

אכיפה כנגד נהגים שחונים בתחנות אוטובוס הינה עבירת בריונות מובהקת ואין להתפשר באכיפה, עבירה זו מייצרת לנו תאונות דרכים ויש לתעדף את התחבורה הציבורית בכל דרך אפשרית.

דינקו התייחס לאכיפה בדגש לאיזורים הבאים:

רמת סיב (רח' הסיבים, דרך רבין)

מרכז העיר (רחובות: רוטשילד, חיים עוזר, עין גנים, בר כוכבא, הברון הירש, הסתדרות, שטמפפר, ז'בוטינסקי).

אזור התעשייה סגולה."