תחת הכותרת: "אפס סובלנות לפשעי שנאה", יצאה הבוקר, (רביעי) משלחת של 30 תלמידים ומורים מתיכון אנקורי פתח תקווה, מצוידים במסר של אחווה, תקווה ופיוס לביקור במסגד שהוצת בסוף השבוע בשכונת בית צפאפא בירושלים.
המורים והתלמידים מאנקורי נפגשו עם כהני הדת של המסגד ועם עמיתיהם תלמידי ומורים מתיכון בית צפאפא.
מנהל קמפוס אנקורי פתח תקווה, יוסי שפרבר: "כאנשי חינוך אנו מגנים כל פשע שנאה באשר הוא ומבקשים להעביר מסר חינוכי של סובלנות. מטרת הביקור היא להפגיש בין התלמידים, לגלות ערבות הדדית ולהציג צד אחר בהוויה הישראלית, את המימד האנושי והמחבר בין כולנו יהודים וערבים".