סנ"צ ברק מרדכי מפקד תחנת משטרת פתח תקוה  קודם לדרגת נציב משנה ולתפקיד עוזר מפכ"ל המשטרה. בקרוב ייפרד מרדכי מתפקידו במשטרת פתח תקוה.

סנ"צ מרדכי מונה לתפקיד מפקד תחנת פ"ת בשנת 2016 במקום מפקד התחנה טל פיקרביץ, לאחר שכיהן כמפקד תחנת משטרת נתניה. בזמן כהונתו זכתה תחנת פ"ת פעמיים בפרס מפכ"ל המשטרה למצוינות.


תחנת המשטרה בראשותו של סנ"צ מרדכי התמודדה עם אתגרים רבים, פרשות רצח ובהם הרצח שאירע ביום שישי האחרון, מקרי אלימות רבים ועבירות נוספות ובהן גניבות רכבים ורכוש וכן, אבטחת ההפגנות נגד התנהלות היועמ"ש והשחיתות והפגנות התמיכה בראש הממשלה.

ראש העירייה רמי גרינברג נפגש עם סנ"צ מרדכי והודה לו על תרומתו לביטחון העיר ותושביה וכן על שיתוף הפעולה לאורך תקופת עבודתו.

גרינברג: "בשמי ובשם תושבי העיר פתח תקוה אני רוצה להודות לך על שנים של עשייה מקצועית, ללא פשרות למען ביטחון העיר ותושביה. מילאת תפקידך במסירות נפש, מתוך שליחות ורצון טוב, והיטבת לשלב בין המשימות המורכבות הוכל ברגישות ובאנושיות רבה. תחנת משטרת פתח תקוה תחת פיקודך הפכה להיות תחנה מובילה, דוגמא וסמל לאחרות. אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך" .

סנ"צ מרדכי הודה לראש העיר על המילים החמות ועל שיתוף הפעולה והעשייה המשותפת למען העיר.