הבוקר (חמישי) נמצא גבר בן 52 בדירתו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו ברח' הברון הירש בעיר.
למקום הוזעקו מתנדבי זק"א ומד"א, החובשים ביצעו במנוח החייאה ללא הצלחה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.
ככל הנראה מדובר בדום לב.
גופתו תעבור למכון אבו כביר לבדיקה.
חובשי מד"א הוזעקו למקום, אך אלצו למרבה הצער לקבוע את מותו. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך: 16/01/2020 13:46
הבוקר (חמישי) נמצא גבר בן 52 בדירתו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו ברח' הברון הירש בעיר.
למקום הוזעקו מתנדבי זק"א ומד"א, החובשים ביצעו במנוח החייאה ללא הצלחה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.
ככל הנראה מדובר בדום לב.
גופתו תעבור למכון אבו כביר לבדיקה.