שלושה חשודים בגניבות רכוש נעצרו היום.
המשטרה אישרה כי מדובר בחשודים בגניבת מפות וציוד אירועים מאולם האירועים שבבית הכנסת של חסידות גור ברחוב מנחם בגין שבשכונת הדר גנים.

השבוע התושבים בשכונה דיווחו על שורה של מקרים שבהם גנבו מדירות בבניייני מגורים, מחניונים ומבית הכנסת והפיצו תמונות ממצלמות האבטחה שבהם ניתן לראות את הגנבים סוחבים שקים ובהם השלל.

מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות.