במבצע יזום של משטרת ישראל אותרו שתי מעבדות סמים עם למעלה מ-40 קילו ברוטו סם מסוכן מסוג מריחואנה בערים: אור יהודה ופתח תקווה.
המשטרה פשטה על שתי דירות בערים אור יהודה ופתח תקווה בהן אותרו למעלה מ-40 קילו ברוטו סם מסוכן מסוג מריחואנה.
בפתח תקווה אותרה מעבדת סמים ובה 29 קילו ברוטו סם מסוכן מסוג מריחואנה. עוד נתפס ציוד לגידול הסם, משקל ומאות שקלים.
שני חשודים בני 24 מפתח תקווה נעצרו.
היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של כל החשודים בבית משפט השלום בת"א.
לפני שבוע בדיוק, בתאריך 7/1/2020 דיווחנו על מקרה נוסף שבו התגלתה מעבדת סמים בעיר.