אתמול (שבת) לפנות בוקר אירעה קטטה בצומת הרחובות פינסקר - חובבי ציון במרכז העיר.
בעת סריקת המצלמות שביצעה מוקדנית במשל"ט (מרכז שליטה) הביטחון של עיריית פ"ת, זוהו חמישה אנשים באירוע אלימות.

עם זיהוי המקרה הוקפצה למקום ניידת שיטור עירוני אשר פעלה להרגעת הרוחות ולהזמנת אמבולנס לשם פינוי פצוע מהקטטה לבית החולים.

במקביל, השיטור העירוני יחד עם יחידת הבילוש של המשטרה ביצעו סריקות באזור לאיתור המעורבים בקקטה. לאור הממצאים שנקלטו במצלמות המוקד נתפסו אחרי זמן קצר החשודים בתקיפה להמשך טיפול בתחנת המשטרה.