הלילה (בין חמישי לשישי) פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב רמב"ם.
חובשי מד"א - מתנדבי 'הצלה פתח תקוווה' הוזעקו למקום ויחד עם צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה נפגעים באורח קל. לוחמי האש שפעלו במקום השתלטו על הדליקה.
הלילה פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב רמב"ם. צילומים: דוברות מד"א - הצלה.
פורסם בתאריך: 10/01/2020 14:21