הלילה (בין חמישי לשישי) פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב רמב"ם.

חובשי מד"א - מתנדבי 'הצלה פתח תקוווה' הוזעקו למקום ויחד עם צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה  נפגעים באורח קל. לוחמי האש שפעלו במקום השתלטו על הדליקה.