לאור מזג האויר הסוער בימים ובעיקר בלילות האחרונים, כפי שדיווחנו, רב העיר פתח תקווה, הרב מיכה הלוי פרסם היום (חמישי) הודעה מיוחדת שכותרתה "נוהל שבת במזג אויר סוער".
בנוהל שהרב פרסם, הרב קורא לוודא שאלו שיסיירו בגשמים העזים ויפעלו לטיפול במפגעי מזג האוויר וחילוץ תושבי העיר, יהיו עובדי העירייה שאינם יהודים.
בנוסף לכך, הרב לוי מציג הנחיה מעניינת – לא להצטלם במהלך הסיורים.
בהודעה שפרסם הרב לוי נכתב:
נוהל שבת במזג אוויר סוער
"להשתדל לדאוג לעובדי עירייה שאינם יהודים, על מנת שיסיירו בשטחים המיועדים לבעיות.
בקריאה למוקד על הצפה או נפילת עץ וכדו', יש לשלוח רק אנשים המטפלים בבעיה.
אין לעסוק בשמאות לצורך ביטוח וכיוצ"ב.
אין היתר להצטלם בפעילות זו.
יש לסמוך על אנשי המקצוע והמנהל הישיר בפיקוח על העניין.