משטרת ישראל עצרה 2 חשודים מאזור המרכז שהחזיקו עפ"י החשד מעבדת סמים בדירה בפתח תקווה.

במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בעבירות גידול סמים, שוטרים הגיעו לחיפוש בדירה ברח' חפץ מרדכי בפתח תקווה . במהלך החיפוש בדירה התגלתה מעבדת סמים מסוכנים מסוג קנאביס ובה כ-287 שתילי סם קנאביס במשקל כולל של כ-27 ק"ג.

במהלך החיפוש נמצא גם ציוד רב לגידול הסמים שכלל בין היתר: עשרות שנאים, 3 מזגנים, עשרות נורות ובתי נורות, מפוחים, פילטרים ואדניות פלסטיק.

בתום החיפוש נעצרו 2 חשודים אחד בן 33 מפתח תקווה והשני בן 21 מרמת גן.
החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרם הוארך ב-5 ימים. במהלך הדיון אתמול (שני) שוחרר אחד החשודים בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. מעצרו של החשוד הנוסף הוארך ב-3 ימים נוספים ועד מחר.