ביום חמישי בלילה שוטרים הגיעו לבצע סיור שבו הם בדקו את מצבםן של מחוסרי דיור בעיר.
במהלך הסיור, השוטרים מצאו מחוסר דיור בשנות ה- 60 לחייו, כשהוא שרוע ומחוסר הכרה.
חובשי איחוד הצלה ומד"א הוזעקו למקום, ביצעו במחוסר הדיור החייאה ללא הצלחה ולנאלצו לקבוע את מותו. יצויין כידוע כי בימים האחרונים שורר מזג אוויר סוער והלילות קרים במיוחד.