אירוע חריג אירע בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי בעיריית פתח תקווה.
משרדה של הגב' חנה גולדשטיין גזברית עיריית פתח תקוה, נפרץ.

המחשב שבמשרדה של גולדשטיין פורק והוצא ממנו הדיסק קשיח.
הוגשה תלונה במשטרה.

מדוברות העירייה נמסר:

"משרדה של גזברית העירייה נפרץ והנושא בבדיקה.
הוגשה תלונה למשטרה ואנו ממתינים לממצאי המשטרה."