אמש (שני) סמוך לשעה 19:40 אירעה תאונה קטלנית בתחנה סמוך לצומת בדק.
אוטובוס קו 947, שיצא מירושלים לחיפה בשעה 18:00, סטה מהנתיב ופגע בתחנה מבטון, תקרת התחנה פרצה דרך החלונות ונתקעה באוטובוס.
מרבית הנפגעים נלכדו מתחת לקורת הבטון הכבדה, ואנשי הכיבוי וההצלה ניסו להרימה כדי לחלץ אותם.
התאונה גבתה את חייהם של ארבעה אנשים ובהם את חייו של יוסף קהלני ז"ל מפתח תקווה.
יוסף קהלני ז"ל הותיר אחריו שלוש בנות: איריס, אורנה ודקלה ו-14 נכדים.
אבנר קהלני, עובד במחלקת ההנדסה ואחיינו של יוסף ז"ל סיפר על דודו ועל הבשורה הקשה:
"הדוד שלי היה פנסיונר שעבד בבית חולים השרון, איש צדיק, איש חכם, גדול בתורה, מרצה מדי פעם באירועים, היה איש של מספרים ואותיות, איש של שלום, אדם נחמד, אבא נהדר לשלוש ילדות וסבא ל-14 נכדים. איש פשוט אבל אדם גדול.
איש שגדל בקיבוץ משמר השרון, בשלב מסוים חזר בתשובה, איש מאד חביב, לא רב עם אף אחד, איש יקר.
אדם שעבר הרבה דברים קשים ומחלות וניצח אותם ובסופו של דבר המוות בא בצורה טרגית".
הלוויה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית עלמין סגולה בפתח תקווה.
יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב כנסת ישראל 43 פתח תקווה.
בנוסף ל-4 ההרוגים, 4 פצועים פונו לבתי החולים, 2 קשה (אישה כבת 67 וצעירה כבת 19) לבי"ח שיבא בתל השומר, 12 קל לבתי החולים אסף הרופא (6), בלינסון (4) והשרון (2).
פצועה נוספת, בת 30 מפתח תקווה, עדיין מאושפזת במצב קל באסף הרופא.