5 צוותי כיבוי ויחידת החומ"ס (חומרים מסוכנים) המחוזית פועלים באירוע של חומר מסוכן בכמות של 200 ליטר אשר נשפך מחבית שנפלה מרכב על הכביש בפינת רחוב בן ציון גליס וספיר סמוך לצומת סגולה.
החומר שנשפך הוא חומר קוטל עשבים ולוחמי האש בשיתוף עם המשטרה בודדו את האזור שבו השפך, על השפך שפכו חול וכרגע מתבצעות פעולות ניטור באזור. כרגע התנועה חסומה חלקית בצומת.