היום (שבת) בבוקר ילד בן 9 נפל מגובה של כ- 2 וחצי מטרים בשכונת הדר גנים בפתח תקווה.
חובשי איחוד הצלה ומד"א העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים.
הילד איבד את ההכרה וסובל מזעזוזע מוח והוא מאושפז בשעה זו בבית חולים שניידר.
ממד"א נמסר: " בשעה 10:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ילד שככה"נ נפל מגובה של כ- 2 וחצי מטר והובא למרפאה בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון ילד כבן 9 במצב בינוני עם חבלת ראש."