היום (שלישי) לקראת השעה 15:00, נוצר מפל מים גדול וגבוה ברחוב בן ציון גליס סמוך לרח' ינאי שבאזור התעשייה סגולה.
מדובר בכמות מים גדולה שהוזרמה מהצנרת שבמדרכה, לאורך דקות רבות ועלתה לגובה של מספר מטרים.
עובדי עירייה הגיעו למקום ותיקנו את הצינור.
לדבריהם, הסיבה לפיצוץ המים היא הצינור שנשבר בצנרת של הרחוב.