18 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב ובהם אנשי חינוך מפתח תקווה, שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשע"ט, קיבלו אתמול בערב, יום ראשון, 1.12.19 תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה.
בין אנשי החינוך המצטיינים, לפתח תקווה ישנה גם כן נציגות: ורה רביץ – מורה למוסיקה בבית הספר נתן יונתן בפתח תקוה ומיטל שהרבני – מנהלת גן תרצה, פתח תקוה.
בטקס לקחו חלק גם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף. בנוסף לפרסים האישיים, קיבלה גם מנהלת בית הספר עמיטל בפתח תקוה (בשנה שעברה), שמחה גיל את פרס החינוך המחוזי.
בדברי ברכותיה אמרה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמא אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך."
ואלה שמות עובדי ההוראה המצטיינים
- ירון ארנון – מחנך ורכז חינוך גופני – חט"ב בן גוריון, הרצליה
- איתן בר לב – מנהל בית הספר ברנקו וייס בבת ים
- שרית גרוס – מנהלת תחום השפה העברית בביה"ס בן צבי, חולון
- חלי גרציאני – יועצת חינוכית לגיל הרך, נתניה
- אסתי דורון – רכזת הערכה והדרכה במחוז תל אביב
- שרית כהנא – מנהלת אולפנת צביה בבני ברק
- רותי לוי – סגנית מנהלת תיכון אלון ברמת השרון
- מוקאטו בטבבו – רכז תיכון, דרכא המר, בת ים
- לימור מרקנזון – מנהלת תיכון חדש בתל אביב
- גלית נקאש – סגנית מנהלת בית הספר המנחיל ברמת גן
- ליאת סדיס – מנהלת גן דניאל ברמת גן
- רחלי קנפו – מחנכת בממ"ד מקור חיים, בני ברק
- אלכס קרסין – מורה למתמטיקה בבית הספר אורט, גבעתיים
- תומר משה רבי – מנהלת בית הספר דיזנגוף בתל אביב
- ורה רביץ – מורה למוסיקה בבית הספר נתן יונתן בפתח תקוה
- ציפי רוזנבוים – מנהלת תיכון בן צבי בקרית אונו
- מיטל שהרבני – מנהלת גן תרצה, פתח תקוה
- מיטל שעיו בוקבוזה – יועצת חינוכי בבתי הספר הממ"ד, בת ים