העירייה הסירה עשרות טלפונים ציבוריים שהוצבו על המדרכות ברחבי העיר.
בפוסט שפרסם ראש העירייה רמי גרינברג נכתב: "עשרות טלפונים ציבוריים שהיו תקועים במדרכות ברחבי העיר והפכו למפגע חזותי ותנועתי, הוסרו ע"י העירייה."
בין הטלפונים שהוסרו גם התאים האדומים בסגנון לונדון שהוצבו בין היתר ברחוב חיים עוזר.