העירייה הסירה עשרות טלפונים ציבוריים שהוצבו על המדרכות ברחבי העיר.

בפוסט שפרסם ראש העירייה רמי גרינברג נכתב: 
"עשרות טלפונים ציבוריים שהיו תקועים במדרכות ברחבי העיר והפכו למפגע חזותי ותנועתי, הוסרו ע"י העירייה."

בין הטלפונים שהוסרו גם התאים האדומים בסגנון לונדון שהוצבו בין היתר ברחוב חיים עוזר.