הבוקר( ראשון) במהלך מחסום יזום בכביש 461 הבחינו שוטרים ברוכב אופנוע שעורר את חשדם והורו לו לעצור בצד הדרך.  בבדיקתם איתרו השוטרים עשרות שקיות ובהן סמים, מוכנות להפצה ואלפי שקלים במזומן. 

החשוד בן 25, תושב פתח תקווה, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט שלום בת"א. 

החקירה נמשכת.

ממשטרת ישראל נמסר: "*משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש נגד מגדלי סמים וסוחרי סמים. תפעל לתפיסת העבריינים והבאתם לדין*.