לאחר שנים של תלונות על הצטברות זבל ואשפה בבית פרטי בעיר, פונו הבוקר טונות של אשפה וגרוטאות ב-12 משאיות מלאות עד אפס מקום, מביתו של אגרן ברחוב קיש שבשכונת שערייה.

המבצע נוהל ע"י אגף הפיקוח בשיתוף אגף התברואה ובסיוע המשטרה ואגף הביטחון שפעלו לאכיפת הצו לפינוי.

האגרן מילא את הבית צמוד הקרקע והחצר בטונות של אשפה מכל סוג שהלכו ונשפכו כבר מעבר לגדר, לכיוון הרחוב.

במהלך הפינוי תקף האגרן את מנהל מחלקת פיקוח דרום ולאור זאת נאזק ונעצר, ונלקח לתחנת המשטרה להמשך טיפול.

מדובר על הצטברות אדירה של זבל שנאספה ע"י האגרן במשך שנים וגרמה להופעת מזיקים רבים ומכרסמים שפגעו באיכות החיים של השכנים והתושבים ברחוב.
 

בתאריך 6/12/2016 דיווחנו כי בוצע מימוש צו בית משפט ופונו 15 טון של  פסולת ואשפה מחצר בית והיום כאמור פונו 12 משאיות נוספות.

צילום: דוברות העירייה

צילום: דוברות העירייה