על אף הניסיונות או בזכות הניסיונות של גורמים חרדים ובהם סגן ראש העיר אוריאל בוסו למנוע את פתיחת חנות המזון קשת טעמים, החנות אתמול (שבת) הייתה פתוחה ומלאה בתושבים שפקדו את המקום, הסתובבו, התרשמו ולפי העובדה שהקופות היו מלאות, גם קנו.
רשת "קשת טעמים" הודיעה במהלך השבוע שהחנות תישאר פתוחה ואכן החנות הייתה פתוחה אתמול ובכל זאת 1,412 איש חתמו על עצומה למען פתיחתה בשבת. יתכן והתושבים חתמו על העצומה במטרה להבטיח את הישארותה פתוחה.
בעצומה נכתב:
"עצומה האוספת חתימות של תושבי פתח תקווה שמעוניינים לראות את סניף קשת טעמים פ"ת פתוח בשבת.
אם גם לכם נמאס לקנות מוצרים בשבת במכולות חצי חוקיות ויקרות בסופ"ש ואתם מעוניינים לראות סניף סופר גדול פתוח בכל ימות השבוע, תשימו חתימה ונראה לאן זה יוביל אותנו!"
קישור לעצומה - https://www.atzuma.co.il/keshettaamimpt