ביום רביעי 10.1.18 דיווחנו על הפגנת עובדי חברת E.C.I שבה מאבטחים של חברת ההנהלה היכו את העובדים.

היום (שני) אנו מדווחים כי הושג הסכם בחברת E.C.I לגבי פיטורים בהסכמה של 60 עובדים ההסכם הושג ע"י ההסתדרות הכללית בראשות רפי חלוצי, מחזיק תיק התקשורת והייטק בהסתדרות. בעקבות ההסכם בוטל סכסוך העבודה במפעל. 

יו"ר ההסתדרות במרחב, גיורא נחום, אמר בתגובה: "אני שמח על ההסכם ומברך על כך.אני מקווה שיושג בקרוב הסכם קיבוצי כולל לעובדים לאחר דיונים הנמשכים כבר למעלה משנה וחצי".

בהודעה משותפת של הנהלת החברה וועד העובדים נכתב:

אנו שמחים להודיע כי הערב הגענו למתווה מוסכם לגבי תהליך הפיטורין בחברה והמשך המו"מ על ההסכם הקיבוצי.

הוסכם כי 60 עובדים יסיימו את עבודתם בחברה.

עובדים אלו, יקבלו תנאי פרישה אשר סוכמו בין ההנהלה לוועד. כמו כן יקבלו ליווי ותמיכה, אשר יסייע להם בחיפוש עבודה, בחברה חיצונית “Age & Work”, וכן ליווי בתחומים נוספים הקשורים בסיום עבודתם בחברה.

החברה הודיעה כי נכון למועד זה, אין בכוונתה לבצע פיטורי צמצום של 17 העובדים הנוספים במהלך2018.

ההנהלה, הוועד וההסתדרות יחזרו בהקדם האפשרי לנהל את המו"מ על הסכם קיבוצי ויחתרו לחתימה על ההסכם הקיבוצי בחודשים הקרובים.

סכסוך העבודה והצעדים הארגונים, ובכללם השביתה והפגנות כל שהן יופסקו לאלתר.

ביום ראשון הקרוב, 14/1/2018, אנו חוזרים לעבודה רגילה.