ברחבי העיר נתלו מודעות שונות עם פסקי הליכה של רבנים המזהירים בפני שימוש במכשירים חשמליים.
בין המודעות שנתלו, מודעה המזהירה בפני שימוש באינטרנט מצטטת פסק הלכה של מרן הגר"ח קניבסקי שבה נכתב:
"בעניין כלי המכונה אינטרנט אשר רבים חללים הפילה ובאשר מרן החז"א זצ"ל פסק על גיוס בנות יהרוג ואל יעבור והנה כלי המשחית הזה הוא הרבה גרוע יותר ובוודאי גם בזה – "יהרוג ואל יעבור".
בעיר נתלתה מודעה נוספת הקוראת לא להשתמש במכשירים סלולריים ובה פסקי הלכה של מספר רבנים:
מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל:
כמה עגמת נפש יש לי מאלו שמחזיקים את המכשירים הטמאים האלו, איך אפשר להחזיק כזה מכשיר שהוא אבי אבות הטומאה".
כ"ק מרן אדמו"ר מרחמסטרוויקא שליט"א:
"מכשיר האייפון ושאר מכשירי הטריפה, הם סם המוות ממש, ואפשר להגיע עימם עד השאול תחתית ואף למטה מהשאול תחתית. כל כך הרבה נשמות יהודים כבר נפלו ונכשלו רח"ל. מצווה גדולה לבער את כל המכשירים המסוכנים והנוראים האלו לבל יראו וימצאו בגבולינו."
כ"ק מרן אדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א:
"כבר אסרו כל גדולי הדור את המכשירים הפסולים האלו, ומי שפורץ גדר ואינו מקיים המצווה לשמוע בקול דברי חכמים מפריד את עצמו מכלל ישראל."