תיכון אדר הינו תיכון דתי שהוקם ע"י צביקה בירנבאום בשנת תשס"א (2001) ברחוב יונה שבשכונת שערייה ומיועד לתלמידי תיכון המעוניינים ללמוד באווירה דתית הולמת וברמה עיונית גבוהה. בית הספר מוכר על ידי משרד החינוך ולומדים בו כ 200 תלמידים.
תיכון אדר יוצא השנה בפרויקט למידה חווייתית:
פתיחת השנה נחגגה בטעם מתוק - עגלת-גלידה מסורתית כמדי שנה לכל באי בית הספר, תלמידים ובוגרים כאחד.
השנה ישולבו למקצועות-הלימוד הרגילים גם סדנאות כמו בישול, עיצוב פלסטי, פיתוח גינת ירק ועוד.
המטרה היא לתת לתלמידים ערך נוסף ללמידה באמצעות מימוש הידע אותם צברו בכיתה.