בשיתוף פעולה עם עיריית פתח תקווה, ערכה לאומית שירותי בריאות פעילות לקידום בריאות המטופלות.
הפעילות התקיימה בכיכר העירייה.
במסגרת הפעילות שקודמה בסיועה של מירי אביגד, סגנית מנהל האגף לשירותים חברתיים, ובברכת ראש העיר רמי גרינברג, הוזמנו מטופלות הקופה לביצוע סקר ממוגרפיה - בדיקה מצילת חיים המומלצת על ידי משרד הבריאות אחת שנתיים בין גילאי 50-74.
המטופלות שזומנו מראש התקבלו על ידי אחות, שלקחה מהן מדדים בריאותיים חשובים נוספים כמו לחץ דם ומשקל, אף הודרכו לביצוע בדיקת דם סמוי לאיתור ומניעה מוקדמים של סרטן המעי הגס.
בסיום היום נבדקו למעלה מ-100 מטופלות, שרבות מהן הודו כי לולא התעקשות הצוותים הרפואיים, וקירבת הניידת המונגשת למקום מגוריהן, הן לא היו מבצעות את הבדיקה החשובה.