ברגעים אלה הסתיימה ישבת הערכות שכינס ראש העיר עם כל מנהלי האגפים והמינהלים לקראת הסגר הצפוי. ראש העיר ביקש מכל יחידה עדכון לגבי ההערכות לכשייכנס הסגר לתוקפו.

כאמור, עפ"י החלטת הממשלה ככל הנראה החל מיום ראשון ה- 27.12 בשעה 17:00 ייכנס לתוקפו סגר שעיקריו: הגבלת תנועה עד 1000 מ', צמצום התחבורה הציבורית ל-50%, סגירת המסחר, עסקים שאינם מקבלים קהל יעבדו במתכונת של 50% , התקהלויות עד 20 איש במרחב פתוח ועד עשרה אנשים במרחב סגור, איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר, קיום ספורט יחידני ללא הגבלת מרחק (יציאה וחזרה הביתה ללא רכב) וקיום משלוחים (ללא take away)*.

בניגוד לסגרים הקודמים, הפעם מערכת החינוך תפעל חלקית: המעונות, הגנים, כיתות א-ד וכיתות יא-יב ילמדו ומערכת החינוך המיוחד כולה תלמד כרגיל, בכל שכבות הגיל. ראש העיר ביקש מכל היחידות להיערך בהתאם למגבלות, וכמובן להגביר בעת הסגר את ההסברה וכן את האכיפה ברחבי העיר, בשכונות, בגינות, בבתי הכנסת ובתחבורה הציבורית.