דר'' שרון אלרעי פרייס ראש שירות בריאות הציבור התחסנה הבוקר בבית חולים בילינסון.
ד"ר אלרועי פרייס: "אני קוראת לכולם לבוא להתחסן, חיסון בטוח, יעיל.
הטכנולוגיה של החיסון כבר קיימת שנים, תופעות לוואי מינימליות באותו יום ולמחרת ויעילות של מעל 95%."
לאחר מכן יתחסנו צוותי הרפואה בבית החולים.
אנו נעקוב אחרי ביצוע החיסונים בבתי החולים ובמרפאות בפתח תקווה, לאורך היום ונדווח.