דר'' שרון אלרעי פרייס ראש שירות בריאות הציבור התחסנה הבוקר בבית חולים בילינסון.

ד"ר אלרועי פרייס:  "אני קוראת לכולם לבוא להתחסן, חיסון בטוח, יעיל.
הטכנולוגיה של החיסון כבר קיימת שנים, תופעות לוואי מינימליות באותו יום ולמחרת ויעילות של מעל 95%."

לאחר מכן יתחסנו צוותי הרפואה בבית החולים.

אנו נעקוב אחרי ביצוע החיסונים בבתי החולים ובמרפאות בפתח תקווה, לאורך היום ונדווח.



דר' איתן וירטהיים מנהל מרכז רפואי רבין - בילינסון לצידה. והאחות ריטה צ׳רבץ מחסנת. צילום:

דר'' שרון אלרעי פרייס ראש שירות בריאות הציבור התחסנה הבוקר בבית חולים בילינסון.