ביום (חמישי) התקיימה הדלקת נרות בתחנת משטרת פתח תקווה ע"י מפקד התחנה סנ"צ יניב פינקל,  בכירי המחוז במשטרה, רב המחוז שמואל ארליך וחובשי ומפקדי איחוד הצלה.

מפקד תחנת משטרת פתח תקווה סנ"צ יניב פינקל: "חנוכה זהו חג משפחתי, כשמדליקים נרות מרגישים במשפחה וכך הרגשתי כשהדלקתי את הנרות בנר הראשון, זו משפחה אמיתית. המשימות, האתגרים השליחות מחברת אותנו."

אבי מיארה ראש סניף איחוד הצלה פתח תקווה: "בחלק מאירועי החירום, אנשי הרפואה המתנדבים של 'איחוד הצלה' הם הראשונים בשטח אשר מעבירים דיווח לאחור. ביסוס שיתוף הפעולה המקצועי עם גופי החירום בכל הרמות והמכלולים - מוכיחה את עצמה ותתרום בפעילות למען ביטחונם ובריאותם של הציבור."