יחידת התביעות מחוז מרכז (שרון) הגישה כתב אישום נגד תושבת ת"א בת 47 בחשד כי בתאריך 10.12.20 הגיעה החשודה לביתו של הקורבן ברחוב כ"ט בנובמבר בפתח תקווה, ניסתה להצית את דלת הכניסה לביתו, איימה עליו וכן ריססה גז מדמיע על פניו.
ע"פ כתב האישום, בין החשודה לקורבן אין כל היכרות מקדימה וכי הרקע לאירועים המתוארים הנו נקמה בגין סכסוך כספי שהתגלע על רקע מכירת נכס, בין אימה של החשודה לאימו של הקורבן.
המשטרה עצרה את החשודה במעשים ועם סיום פעולות החקירה הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגדה.