רשות המים הכריזה בימים האחרונים על מבצע מחיקת ריבית והצמדה לצרכנים אשר צברו חוב בגין חיובי המים והביוב.
 

במידה והצרכן יתחייב לפרוע את החוב שצבר תאגיד מיתב יאפשר פריסה של קרן החוב לתשלומים על פני 36 חודשים ובמקרים חריגים, על פי שיקול הדעת של התאגיד, יהיה ניתן לפרוס את התשלומים גם מעבר לשלוש שנים.

כדי לקבל את ההטבה ולהסדיר את החוב ללא הריבית, הצרכן יהיה חייב לעמוד בהסדר תשלומי החוב ולשלם עבור חיובי המים והביוב השוטפים.